DOMÁCÍ CVIČENÍ

BODY
Severová +1b. Sparta 2 : 0 JUVENTUS

Adam M. +23b. PŘÍBRAM 1 : 0 SPARTA

Neliba +34b. 0 : 0

Varadin +25b. 0 : 0

Platl +34b. PŘÍBRAM 0 : 0 SSC NEAPOL

Adam T. +24b. 0 : 0

Zelenka +16b. 0 : 0

Brož +4b. PŘÍBRAM 1 : 0 SLAVIE

Vostrý +8b. 0 : 0

Sehlanyč 0b. Zápas ještě nezačal !!!! Už se těším na výkop

Bohužel situace nám neumožnuje společně trénovat , tak je zapotřebí poctivě trénovat doma . V této době bude záležet především na Vás rodičové jak svíjím dětem pomůžete . Určitě platí čím více uděláte počet opakování tím lépe .
Sportovat každý den a jakýkoliv cvik z videa beru jako nutností pro dobré zvládnutí koordinace bez míče i s míčem

1.Video
3 x cvičení s míčem – pro zaslání videa 1cvik min. 20x opakování levou a 20x pravou nohou
jak na to a na co se zaměřit :
– Začít pomalu , ale technicky správně a postupně přidávat na rychlosti
– poskoky na stojné noze
– hlavu na hoře ( rodič má v ruce 2 barvy a střídavě ukazuje nebo ukazuje počet prstů na ruce, hráč hlásí při cviku určenou barvu nebo počet prstů
– správný pohyb rukou při cviku

1 – Rolování pata / špička
2 – předkopnutí přímým nártem
3 – Rolování vnitřní / vnější (spojení 3,4,5cviku do jednoho )

10x cvičení bez míče pro zaslání videa 1cvik min. 15-20s
– zaměřte se zatím pouze na těchto 10 cviků , po dobrém zvládnutí si můžete přidat i další cviky
– Začít pomalu , ale technicky správně a postupně přidávat na rychlosti
– provádět na špičkách ,
– Ruce procházejí uvolněně v běžeckém postavení podél těla, lokty jsou v úhlu okolo 90°, nekřížit před tělem. Trup je vzpřímený, mírný náklon vpřed.
– Hlava je zdvižená
– cviky možnost provádět na místě nebo v pohybu , kdo má může si pomoc koordinačním žebříkem , ale stačí jakákoliv čára

2.Video
– začít cvičením které by jsme už měly umět a postupně přidávat další a další , budeme se učit všechny
– Začít pomalu , ale technicky správně a postupně přidávat na rychlosti
– Zapojení rukou a hlavu na horu